Şu dikkatimi çekti o zamanların üyeleri genel olarak pasif halde.
20 yıl önce açtıkları konulara bakıyorum hep yardımlaşma bilgi paylaşımı vs. kaliteli konular.
R10 2 üyesi kim oldu acaba
18
●1.504
- 27-04-2025, 21:06:42https://www.r10.net/profil/3-anadolu.htmlufukwebmaster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 27-04-2025, 21:24:11Aynı gizemin içindeyiz hocampazaryazilim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 27-04-2025, 21:47:32Üyeliği durdurulduşuan yazılan herşeye ileride özlemle bakacağız herhalde. yaşlanmayı hiç istemiyorum ama hayat bu. hatta burada yazılan herşey yıllar sonra ölülerin hatırası ve anısı olacak. depremde hayatını kaybedenler bunun bir örneği. aramızdan ayrılanlar bölümündeki insanların geçmiş konularını ve mesajlarını inceliyorum bazen. ölüm sanıldığı kadar da uzak değil.. 🖤👍
- 29-04-2025, 02:55:47Duygulandım be. Yapmayın böyle şeyler. 🙏arpej adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
20 yıl geçmiş. Koskoca 20 yıl. Vay be.