• 27-04-2025, 21:06:23
    #10
    Şu dikkatimi çekti o zamanların üyeleri genel olarak pasif halde.
    20 yıl önce açtıkları konulara bakıyorum hep yardımlaşma bilgi paylaşımı vs. kaliteli konular.
  • 27-04-2025, 21:06:42
    #11
    ufukwebmaster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    peki 3 kim ?
    https://www.r10.net/profil/3-anadolu.html
  • 27-04-2025, 21:08:39
    #12
    İlk üye radmin forumun kurucusuda o forumun adıda o dönem meşhur olan ronaldinho nun baş harfi ve forma numarası aslında amacıda hayran tarzı bir websitesi oluşturup etkileşim almak sonra forum formatına geliyor.
  • 27-04-2025, 21:09:46
    #13
    18. üyesi aktif https://www.r10.net/profil/18-arkadas.html
    @ARKaDaS;
  • 27-04-2025, 21:13:46
    #14
    R10 En Hızlı Yazılımcı 🚀
    pazaryazilim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    R10 Birtek banamı gizemli geliyor?
    Banada geliyor
  • 27-04-2025, 21:14:42
    #15
    Wallahi Banada Geliyor


    QUOTE=Lufi;1089148498]Banada geliyor[/QUOTE]
  • 27-04-2025, 21:24:11
    #16
    pazaryazilim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    R10 Birtek banamı gizemli geliyor?
    Aynı gizemin içindeyiz hocam
  • 27-04-2025, 21:47:32
    #17
    Üyeliği durduruldu
    şuan yazılan herşeye ileride özlemle bakacağız herhalde. yaşlanmayı hiç istemiyorum ama hayat bu. hatta burada yazılan herşey yıllar sonra ölülerin hatırası ve anısı olacak. depremde hayatını kaybedenler bunun bir örneği. aramızdan ayrılanlar bölümündeki insanların geçmiş konularını ve mesajlarını inceliyorum bazen. ölüm sanıldığı kadar da uzak değil.. 🖤👍
  • 29-04-2025, 02:55:47
    #18
    arpej adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Duygulandım be. Yapmayın böyle şeyler. 🙏

    20 yıl geçmiş. Koskoca 20 yıl. Vay be.