şuan yazılan herşeye ileride özlemle bakacağız herhalde. yaşlanmayı hiç istemiyorum ama hayat bu. hatta burada yazılan herşey yıllar sonra ölülerin hatırası ve anısı olacak. depremde hayatını kaybedenler bunun bir örneği. aramızdan ayrılanlar bölümündeki insanların geçmiş konularını ve mesajlarını inceliyorum bazen. ölüm sanıldığı kadar da uzak değil.. 🖤👍