• 24-04-2025, 16:16:18
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhaba bu aralar evde kendi kendimi traş ediyorum fakat saç arkasında çok zorlanıyorum buraları nasıl rahatça makine ile alabilirim, taktiği olan var mıdır
  • Kabul Edilen Cevap
    • Ben eski berberin, saç sakal tıraşı mı kendim yapıyorum.
      İnce tarak ile kenarları önce inceliyorum daha sonra 5 numara tarak ile üstleri alıyorum ve ön kısmı göz kararı ile bırakıyorum.
      Makas ile ön kısmı da düzeltirim. Son olarak tarak takamdan faul uzunluğunu alıyorum ve enseyi de yine jiletsiz el yordamı ile alıyorum. Yani arka kısmı için ayna kullanmıyorum. Ölçü aleti olarak elimi kullanıyorum.
      1 yıldır kendim kesiyorum, benim ustam da kendisi keserdi. Emin olun bir çok berberde. Daha güzel oluyor. Belli bir süre sonra gözünü kapatsam bile tıraş olacak kadar elin alışıyor.
      Taktik diye soran arkadasa şunu diyeyim, taktik elin alışmasıdir.

      Kullandığım makiina ise en dandik sakal kesme makinasıdır. Evet onu yenimem lazım. 5 yıldır sakal için son bir yıldır da sac için kullanıyorum.
  • 24-04-2025, 16:17:33
    #2
    Çift aynadan başka taktik yok hocam
  • 24-04-2025, 16:20:07
    #3
    Chatgpt Plus&18 Ay Gemini
    Hangi makineyi kullanıyorsun hocam
  • 24-04-2025, 16:22:29
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Grafiktasarimci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hangi makineyi kullanıyorsun hocam
    Braun hocam
  • 24-04-2025, 16:23:06
    #5
    Bizde öğrenelim hocalarım, saç sakal 500₺ olmuş
  • 24-04-2025, 16:25:58
    #6
    SerkanAks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bizde öğrenelim hocalarım, saç sakal 500₺ olmuş
    250 Rize'de saç sakal yıkama çok para olmuş
  • 24-04-2025, 16:26:36
    #7
    Üyeliği durduruldu
    SerkanAks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bizde öğrenelim hocalarım, saç sakal 500₺ olmuş
    Hocam yanlar üstler acayip basit, üstleri parmak arası yapıp kesiceksin yanları da makinayla alacaksın ama arkalar zorluyor ona da çift aynayla çare bulacağım
  • 24-04-2025, 16:27:14
    #8
    3 6 9 12 numaralı ağızlıklar var. önce her yanı 12 numara ile kesiyorsun. sonra kulak hizasından arkaları 6 numara ile aşağıdan yukarı el yordamı göz kararı bakmadan yapıyorsun. en son favori ve kulak çevresini 3 numara ile inceltiyorsun
  • 24-04-2025, 16:28:13
    #9
    Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
    Ben eski berberin, saç sakal tıraşı mı kendim yapıyorum.
    İnce tarak ile kenarları önce inceliyorum daha sonra 5 numara tarak ile üstleri alıyorum ve ön kısmı göz kararı ile bırakıyorum.
    Makas ile ön kısmı da düzeltirim. Son olarak tarak takamdan faul uzunluğunu alıyorum ve enseyi de yine jiletsiz el yordamı ile alıyorum. Yani arka kısmı için ayna kullanmıyorum. Ölçü aleti olarak elimi kullanıyorum.
    1 yıldır kendim kesiyorum, benim ustam da kendisi keserdi. Emin olun bir çok berberde. Daha güzel oluyor. Belli bir süre sonra gözünü kapatsam bile tıraş olacak kadar elin alışıyor.
    Taktik diye soran arkadasa şunu diyeyim, taktik elin alışmasıdir.

    Kullandığım makiina ise en dandik sakal kesme makinasıdır. Evet onu yenimem lazım. 5 yıldır sakal için son bir yıldır da sac için kullanıyorum.