• 23-04-2025, 14:32:49
    #1
    Android kullanıyorum sürüm falan her şey güncel ancak deprem bildirimi gelmedi. Baktım ayarlara her şey açık gözüküyor. Nasıl çözebilirim ?
  • 23-04-2025, 14:49:27
    #2
    Belki vergisini vermemişsindir. Ayarlara girin tyyp ayarları var. Onun altında oksijen vergisi var onu tuşlayın ve ödemeyi yapın.
  • 23-04-2025, 15:01:35
    #3
    SitePro adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Belki vergisini vermemişsindir. Ayarlara girin tyyp ayarları var. Onun altında oksijen vergisi var onu tuşlayın ve ödemeyi yapın.
    Adam ciddi bir şey soruyor dalgamı geçiyorsunuz
  • 23-04-2025, 15:02:24
    #4
    tarantula901 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Adam ciddi bir şey soruyor dalgamı geçiyorsunuz
    İnsanlara da bişey diyemiyorum hocam halimiz çok vahim. Kimseye kızacak enerjim kalmadı