SitePro adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Belki vergisini vermemişsindir. Ayarlara girin tyyp ayarları var. Onun altında oksijen vergisi var onu tuşlayın ve ödemeyi yapın.
Adam ciddi bir şey soruyor dalgamı geçiyorsunuz