• 22-04-2025, 12:57:35
    #1
    Dostlar selamlar,

    Bu bilgisayarı almayı düşünüyorum ama bilgisi olan kullanan arkadaşlar var mı? Grafik video edit ya da oyunla işim yok.

    https://www.pt.com.tr/macbook-air-13...risi-mc7u4tu-a
  • 22-04-2025, 13:02:01
    #2
    alınır ama ikinci el de alabilirsin daha uyguna gelir Lakin şahsi fikrim m4 air alabilirsen çok daha iyi olur maddi imkanın var ise öğrenci indirimi vs bir şekilde alabilirsen çok daha iyi olur bu arada 256 gb SSD baya az oluyor imkanın varsa onuda 512 alabilmeye bak
  • 22-04-2025, 13:03:22
    #3
    Alınır hocam ama ne için kullanacaksınız?

    24 bine m4 işlemcili mac mini var masaüstü olarak kullanmak problem değilse. Hem daha ucuz hem daha güçlü.
  • 22-04-2025, 13:05:50
    #4
    ofis işleri hocam youtube word falan
  • 22-04-2025, 13:07:15
    #5
    bence de arkadaşın dediği gibi imkan varsa mac mini + monitor harika bir seçenek.
    13 inç bana çok küçük geliyor kullanamıyorum bu yüzden denemeden almayın yoksa kenarda yatar durur.
    m2 ile m4 arasında bir insan gözünün anlayabileceği hiçbir fark yok video edit yapmıyorsanız ki yapmıyorsunuz o yüzden alın geçin sadece ekran küçüklüğü konusunda sorun yaşayabilirsiniz bende 15 inç var 13 ler tablet gibi geliyor
  • 22-04-2025, 13:07:21
    #6
    irenmarketing adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ofis işleri hocam youtube word falan
    Oyun oynamak gibi bir gayeniz yoksa M serisi işlemciye sahip hiç bir macbook sizi üzmez
  • 22-04-2025, 13:08:34
    #7
    Babyyoda adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bence de arkadaşın dediği gibi imkan varsa mac mini + monitor harika bir seçenek.
    13 inç bana çok küçük geliyor kullanamıyorum bu yüzden denemeden almayın yoksa kenarda yatar durur.
    m2 ile m4 arasında bir insan gözünün anlayabileceği hiçbir fark yok video edit yapmıyorsanız ki yapmıyorsunuz o yüzden alın geçin sadece ekran küçüklüğü konusunda sorun yaşayabilirsiniz bende 15 inç var 13 ler tablet gibi geliyor

    hocam kasa olarak kullanıp monitörde almayı düşünüyorum
  • 22-04-2025, 13:15:07
    #8
    irenmarketing adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam kasa olarak kullanıp monitörde almayı düşünüyorum
    O zaman direkt mac mini m4 alıp geçin hocam. Bende var çok memnunum.