Babyyoda adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bence de arkadaşın dediği gibi imkan varsa mac mini + monitor harika bir seçenek.
13 inç bana çok küçük geliyor kullanamıyorum bu yüzden denemeden almayın yoksa kenarda yatar durur.
m2 ile m4 arasında bir insan gözünün anlayabileceği hiçbir fark yok video edit yapmıyorsanız ki yapmıyorsunuz o yüzden alın geçin sadece ekran küçüklüğü konusunda sorun yaşayabilirsiniz bende 15 inç var 13 ler tablet gibi geliyor

hocam kasa olarak kullanıp monitörde almayı düşünüyorum