Mevcut sigortalı işim yok kendim yatırmak istiyorum. isteğe bağlı sigorta diye birşey duydum bi kaç sorum olcak
Başvuru yaptığımda her ay ödeme borç olarak mı gözüküyor ? Mesela 1 ay ödedim diğerlerini ödemedim diyelim borç mu yansıyor?
ve bunun ne faydası var sgk ile aynı mı
isteğe bağlı sigorta hakkında
2
●92
- 21-04-2025, 18:15:50