• 21-04-2025, 18:15:50
    #1
    Mevcut sigortalı işim yok kendim yatırmak istiyorum. isteğe bağlı sigorta diye birşey duydum bi kaç sorum olcak

    Başvuru yaptığımda her ay ödeme borç olarak mı gözüküyor ? Mesela 1 ay ödedim diğerlerini ödemedim diyelim borç mu yansıyor?


    ve bunun ne faydası var sgk ile aynı mı
  • 21-04-2025, 18:17:40
    #2
    Evet borç olarak yansır. Sigortanız yatmaya devam eder sürekli, siz iptal edene kadar.
    Ödeyemediğiniz süre boyunca yasal faiz işlemeye devam eder. Ödeyeceğiniz zaman da cezalı bir şekilde ödersiniz.
  • 21-04-2025, 18:18:33
    #3
    Aramızdan Ayrılanlar - Vefat Edenler
    İsteğe bağlı yani kafana göre