Arkadaşlar merhaba ben hikaye yazıp bunu kısa videolar ile sosyal medyada 2d olarak canlandırmalar yapacağım. Açacağım siteye karar veremedim bu konuda önerileriniz paylaşır mısınız.
Benim aklımdakiler şu şekilde :
1. öncelikli olarak forum sitesi açmak istiyorum bunun için araştırdığım en iyi tema xenforo ama ücreti çok fazla bunun için alternatifler varsa önerebilirsiniz.
2. olarak blog açsam sizce nasıl olur. ( veya başka öneririniz varsa paylaşımısınız.
Yardım ve önerileriniz lazım
4
●44
- 21-04-2025, 16:24:57
- 21-04-2025, 16:32:46Böyle bir şey için forum sitesi açmak, meyve satmak için kasap açmaya benzer. Forum insanların birbirleri ile etkileşime girdiği ve bilgi paylaşımı yaptığı bir mecradır. Aklınızdaki sistem için en uygunu ne bir blog ne de forum olur. Blog sistemi de tıpkı forum gibidir fakat tek farkı vardır, insanlar birbirleri ile etkileşime geçmez de içerik paylaşıcı ile etkileşime geçerler. Bu bağlamda sizin düşüncenizi en iyi şekilde paylaşacağınız sistem buna özel yazılmış bir sistemdir. Kulağa pahalı olacakmış gibi bir his verse de emin olun oldukça uygun fiyatlara yapabilirsiniz.
- 21-04-2025, 16:38:58Hocam aklımda tam olarak şöyle birşey hikayeyi yazı olarak sitemde paylaşacağım animasyonu youtube ve diğer sosyal medya hesaplarında paylaşacağım. Yani sitede yine konu altında youtube video linki de olacak . sosyal medyadan hit çekmeyi düşünüyorum tamamen. bunun için nasıl bir tema kurabilirim örnek bir tema var mı bildiğiniz.CptSLap adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-04-2025, 17:54:19O halde blog yapısı doğru bir yapı olabilir. Bildiğim temalar var aklıma isimleri geldiğinde yazarımsirikcimahmut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle