Arkadaşlar merhaba ben hikaye yazıp bunu kısa videolar ile sosyal medyada 2d olarak canlandırmalar yapacağım. Açacağım siteye karar veremedim bu konuda önerileriniz paylaşır mısınız.
Benim aklımdakiler şu şekilde :
1. öncelikli olarak forum sitesi açmak istiyorum bunun için araştırdığım en iyi tema xenforo ama ücreti çok fazla bunun için alternatifler varsa önerebilirsiniz.
2. olarak blog açsam sizce nasıl olur. ( veya başka öneririniz varsa paylaşımısınız.