Arkadaşım yeni bir sayfa açtı karikatür ve dijital videolar paylaşacakmış sizce tutarmı link aiağıda. Birde R10 un güzel insanlarından bi takip + like gelirmi destek olarak.Buradaki yorumlarda önemlidir her şeye açık
https://bit.ly/4lAK7y5
Biri arkadaşıma fikir sunabilir mi ?
7
●122
- 17-04-2025, 22:53:53Sayfa hakkında izlenimlerim;
1) Daha dikkat çekici bir logo
2) Sayfanın amacını belirten şaka ya da mizahi bir açıklama biyografi kısmı
3) Daha çok reels paylaşımı
4) Reels ve post altına uygun metin ve ona uygun hashtegler
Bunlara dikkat ederseniz daha güzel ilerler hocam şimdiden hayırlı olsun. - 17-04-2025, 22:57:58yapay zekaya konu yazıp çizdiriyor bunda da sıkıntı olmaz sanırım. veya yapay zekaya soruyor bir fikir üret vs gibiinden bunda teif v.s veya sorun yaşayacağı bir durum olurmu sizce ?persius35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-04-2025, 23:00:00İsmi lazım değil bir karikaürist arkadaş bir ara ortalığı kastı kavurdu binlerce kişiye telif davası açıldı yapay zeka konusunda bir fikrim yok ,,çıkıp biri benim dermi ,??? siz yinede bir avukata sorunbimizah adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-04-2025, 23:02:00Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleyani herhangi bir yerden alıntı yapmıyor üzerine de kendi post adını koyuyor zaman yapay zeka içerikler eşsiz oluyor neticede ben sıkıntı yaşayacağını pekde düşünmüyorum ama bilemedimpersius35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle