Sayfa hakkında izlenimlerim;
1) Daha dikkat çekici bir logo
2) Sayfanın amacını belirten şaka ya da mizahi bir açıklama biyografi kısmı
3) Daha çok reels paylaşımı
4) Reels ve post altına uygun metin ve ona uygun hashtegler
Bunlara dikkat ederseniz daha güzel ilerler hocam şimdiden hayırlı olsun.
İsmi lazım değil bir karikaürist arkadaş bir ara ortalığı kastı kavurdu binlerce kişiye telif davası açıldı yapay zeka konusunda bir fikrim yok ,,çıkıp biri benim dermi ,??? siz yinede bir avukata sorun
yani herhangi bir yerden alıntı yapmıyor üzerine de kendi post adını koyuyor zaman yapay zeka içerikler eşsiz oluyor neticede ben sıkıntı yaşayacağını pekde düşünmüyorum ama bilemedim