bim adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Çocuk için Ipad önerisi
14
●234
- 16-04-2025, 13:21:56Evet Almanya'daki akrabası alıverecek, bir baksınlar o zaman.Antocio adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 16-04-2025, 14:34:53bende çocuğa 10. nesil aldım, diğerinde de 9. nesil var, oldukça memnunuz. tek üzüldüğümüz kapasitelerini düşük almamız. 64 GB yeri geliyor yetmeyebiliyor. Evet iPad alınır ancak hafıza en az 256 gb tercih edin.
- 16-04-2025, 15:55:03Evet 64 gb hafıza bana da düşük geldi, siz 10. nesil hangi modeli aldınız acaba?systemkruger adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 16-04-2025, 15:57:369. nesil eski, 10 ve 11 daha yeni seri değil mi? Kafam karıştı.Antocio adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 16-04-2025, 19:45:36Evet, dediğiniz gibi. Ancak bir çocuk için 9. Nesil hala harika bir cihaz. Ben yakın zamanda sattım, işlerimi bile hallediyordum.bim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle