systemkruger adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bende çocuğa 10. nesil aldım, diğerinde de 9. nesil var, oldukça memnunuz. tek üzüldüğümüz kapasitelerini düşük almamız. 64 GB yeri geliyor yetmeyebiliyor. Evet iPad alınır ancak hafıza en az 256 gb tercih edin.
Evet 64 gb hafıza bana da düşük geldi, siz 10. nesil hangi modeli aldınız acaba?