• 15-04-2025, 14:38:37
    #1
    Arkadaşlar pamukkalenin jumbo koltuk deneyen oldu mu ? boy 1.85 diğer otobüslerde zor gidiyorum da. Bu jumbo koltuk daha mı iyi bacakları uzatmak açısından ?
    Geri dönüş için teşekkürler
  • 15-04-2025, 14:39:27
    #2
    O ayakları uzatamamak kötü bir şey bende 1.82yim
  • 15-04-2025, 14:45:08
    #3
    2.02 santim olarak en rahat ettiğim otobüs firması Pamukkale oldu (orta kapı arkasındaki ilk koltukta daha da geniş oluyor
  • 15-04-2025, 14:50:19
    #4
    Bir otobüscü olarak yazayım firmaların hepsinde artık artık 2+1 araç koltuk düzeni mevcut fakat araçlar 0 alınırken koltuk düzenini değiştirirler ama jumboyu bilmiyorum koltuk düzeni yapılırken koltuk mesafesi bir tık daha uzun olabilir fakat genellikle 2+1 araçların hepsi mesafe aynıdır tabi kimisi 38 koltuk yapıyor 46lık aracı kimisi 35 fakat bu tarz mesafeyi bırakıp koltuk sayısını azaltan firmalar genellikle büyük kurumsal firmalar yöresel firmalarda genellikle hep stabildir

    Not : jumbo özelleştirilmiş koltuk yüksekliği ve mesafe için en iyisi görünüyor