Arkadaşlar pamukkalenin jumbo koltuk deneyen oldu mu ? boy 1.85 diğer otobüslerde zor gidiyorum da. Bu jumbo koltuk daha mı iyi bacakları uzatmak açısından ?
Geri dönüş için teşekkürler