• 10-04-2025, 16:47:55
    #1
    Arkadaşlar selamlar, 1 plakam kayıp oldu, kayıp bildirimi yaptım , bastırma aşamasına geldim . Bu an’a kadar arka plaka olmadan hep sürdüm bundan sonra da böyle olsa ne gibi sorunlar çıkabilir? Ön plaka takılı onda sorun yok . Sanırım ya yolda düşmüş ya da arka plakalığın vidası gevşekmiş biri de almış olabilir bilemiyorum
  • 10-04-2025, 16:49:18
    #2
    Plakasız dolaşmanın cezasi var
  • 10-04-2025, 16:49:27
    #3
    hemen taktır motorunu bağlarlar
  • 10-04-2025, 16:49:55
    #4
    Otoparklara girerken tüm gün park ücreti odersiniz
  • 10-04-2025, 16:58:56
    #5
    Plakamı çıkarmadan 3 4 ay sürdüm, motoru yeni aldığıma dair belgeyi gösterirdim ama tabi şansa bağlı
  • 10-04-2025, 17:02:34
    #6
    OsmanAkcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hemen taktır motorunu bağlarlar
    motor değil, araba


    r10maina adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Otoparklara girerken tüm gün park ücreti odersiniz
    Dediğiniz gibi olmadı hocam az önce avm otoparkına girdim arka plaka olmadığı görüldü ön’e baktılar sorun yok geç dediler ve ücretsiz

    GencFoby adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Plakamı çıkarmadan 3 4 ay sürdüm, motoru yeni aldığıma dair belgeyi gösterirdim ama tabi şansa bağlı
    Motor değil