Plaka olmadan trafiğe çıkmak
5
●132
- 10-04-2025, 16:47:55Arkadaşlar selamlar, 1 plakam kayıp oldu, kayıp bildirimi yaptım , bastırma aşamasına geldim . Bu ana kadar arka plaka olmadan hep sürdüm bundan sonra da böyle olsa ne gibi sorunlar çıkabilir? Ön plaka takılı onda sorun yok . Sanırım ya yolda düşmüş ya da arka plakalığın vidası gevşekmiş biri de almış olabilir bilemiyorum
- 10-04-2025, 17:02:34motor değil, arabaOsmanAkcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Dediğiniz gibi olmadı hocam az önce avm otoparkına girdim arka plaka olmadığı görüldü öne baktılar sorun yok geç dediler ve ücretsizr10maina adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Motor değilGencFoby adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle