Arkadaşlar selamlar, 1 plakam kayıp oldu, kayıp bildirimi yaptım , bastırma aşamasına geldim . Bu ana kadar arka plaka olmadan hep sürdüm bundan sonra da böyle olsa ne gibi sorunlar çıkabilir? Ön plaka takılı onda sorun yok . Sanırım ya yolda düşmüş ya da arka plakalığın vidası gevşekmiş biri de almış olabilir bilemiyorum