Yaşadığım sorun hakkında - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Yaşadığım sorun hakkında
1
●
78
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Yaşadığım sorun hakkında
06-04-2025, 15:16:12
#1
aemreari
şikayet varda bir adet konu açtım. mod arkadaşlar ay başına kadar beklememi ve sonrasında rapor etmemi söylediler. rapor ettim . 2 moda mesaj attım hiç bir dönüş alamadım yardımcı olurmusunuz
Kabul Edilen Cevap
Haz
0 Beğeni
Mesaja Git
Merhaba,
Konuyu ve ayrıntıları, mesaj gönderdiğiniz moderatörleri özel mesajla iletin lütfen.
Konu hakkında yardımcı olalım.
İyi forumlar.
06-04-2025, 16:48:15
#2
Bu cevap, moderatörlerimiz tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
Haz
Merhaba,
Konuyu ve ayrıntıları, mesaj gönderdiğiniz moderatörleri özel mesajla iletin lütfen.
Konu hakkında yardımcı olalım.
İyi forumlar.
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler