• 06-04-2025, 15:16:12
    #1
    şikayet varda bir adet konu açtım. mod arkadaşlar ay başına kadar beklememi ve sonrasında rapor etmemi söylediler. rapor ettim . 2 moda mesaj attım hiç bir dönüş alamadım yardımcı olurmusunuz
  • Kabul Edilen Cevap
    • 0 Beğeni
      Merhaba,

      Konuyu ve ayrıntıları, mesaj gönderdiğiniz moderatörleri özel mesajla iletin lütfen.

      Konu hakkında yardımcı olalım.

      İyi forumlar.
  • 06-04-2025, 16:48:15
    #2
    Bu cevap, moderatörlerimiz tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
    Merhaba,

    Konuyu ve ayrıntıları, mesaj gönderdiğiniz moderatörleri özel mesajla iletin lütfen.

    Konu hakkında yardımcı olalım.

    İyi forumlar.