Konu
Yaşadığım sorun hakkında
06-04-2025, 15:16:12
#1
aemreari
şikayet varda bir adet konu açtım. mod arkadaşlar ay başına kadar beklememi ve sonrasında rapor etmemi söylediler. rapor ettim . 2 moda mesaj attım hiç bir dönüş alamadım yardımcı olurmusunuz