• 28-03-2025, 22:23:31
    #1
    Konuları daha iyi tasarlamak için html yetkisi gerekiyor. Bu yetkiyi almanın şartları nedir nasıl source code üzerinden konu yazabilirim?

    Moda soru kategorisine yazdım @Serhat; cevap yazdı diye bildirim geldi ama konuya ben giremiyorum. Kendisine 21.45 de pm attım ona da bakmıyor.
  • 28-03-2025, 22:29:38
    #2
    21:45 İstanbul için namaz ortası. Görünce dönüş yapar 1 Saat geçmiş html kod bu kadar hayat memat meselesi değildir diye düşünüyorum.
  • 28-03-2025, 23:05:44
    #3
    [HTMLR
    ]
    [/HTMLR]

    Birleştir dene bakalım olcak mı
  • 28-03-2025, 23:10:30
    #4
    bilgicinitr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    [HTMLR
    ]
    [/HTMLR]

    Birleştir dene bakalım olcak mı
    <p style="color: #555;">- <span style="color: #3498db; font-weight: bold;">test</span>
    bu kod direkt olarak bir bloğun üzerinde kod gönderiyor kodu çalıştırmıyor
  • 28-03-2025, 23:13:14
    #5


    şu kısmı denediniz mi?
  • 28-03-2025, 23:24:01
    #6
    Nookta adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle


    şu kısmı denediniz mi?
    denedim ama mesela normal stilli bir yazıyı yapıştırıp souce a geçince o stil bile bozuluyor. Source kısmına kod yapıştırdığımda da normal ekrana yazı olarak geliyor
  • 28-03-2025, 23:26:51
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Hiçbir forumda üyelere html kod ekleme yetkisi verilmez. Forum aleminde bu kuraldir..
  • 28-03-2025, 23:32:38
    #8
    tiscali adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hiçbir forumda üyelere html kod ekleme yetkisi verilmez. Forum aleminde bu kuraldir..
    daha önceden başka konularda iframe ekleyen falan da gördüm onlar nasıl oluyor o zaman
  • 28-03-2025, 23:46:37
    #9
    Üyeliği durduruldu
    cetin61 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    daha önceden başka konularda iframe ekleyen falan da gördüm onlar nasıl oluyor o zaman
    Sizin gördügünüzü ben görmedigim için bisey diyemiyecegim. 2006 dan beri bende forum isindeyim hiç görmedim HTML ekleme yetkisinin verildigini normal üyelere.. r10'da oldugu gibi..