Konuları daha iyi tasarlamak için html yetkisi gerekiyor. Bu yetkiyi almanın şartları nedir nasıl source code üzerinden konu yazabilirim?
Moda soru kategorisine yazdım @Serhat; cevap yazdı diye bildirim geldi ama konuya ben giremiyorum. Kendisine 21.45 de pm attım ona da bakmıyor.
Moderatör Bakabilir Mi? Konularda HTML yetkisi
10
●544
- 28-03-2025, 22:29:3821:45 İstanbul için namaz ortası. Görünce dönüş yapar 1 Saat geçmiş html kod bu kadar hayat memat meselesi değildir diye düşünüyorum.
- 28-03-2025, 23:10:30bilgicinitr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
<p style="color: #555;">- <span style="color: #3498db; font-weight: bold;">test</span>
bu kod direkt olarak bir bloğun üzerinde kod gönderiyor kodu çalıştırmıyor - 28-03-2025, 23:24:01denedim ama mesela normal stilli bir yazıyı yapıştırıp souce a geçince o stil bile bozuluyor. Source kısmına kod yapıştırdığımda da normal ekrana yazı olarak geliyorNookta adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 28-03-2025, 23:32:38daha önceden başka konularda iframe ekleyen falan da gördüm onlar nasıl oluyor o zamantiscali adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 28-03-2025, 23:46:37Üyeliği durdurulduSizin gördügünüzü ben görmedigim için bisey diyemiyecegim. 2006 dan beri bende forum isindeyim hiç görmedim HTML ekleme yetkisinin verildigini normal üyelere.. r10'da oldugu gibi..cetin61 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle


