tiscali adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hiçbir forumda üyelere html kod ekleme yetkisi verilmez. Forum aleminde bu kuraldir..
daha önceden başka konularda iframe ekleyen falan da gördüm onlar nasıl oluyor o zaman