• 28-03-2025, 08:56:48
    #1
    Arkadaşlar bugün istanbuldan verilen kargo (küçük) kayseriye dağıtıma çıkar mı veyada gelirmi bayramdan dolayı nasıl işleyiş var bilmiyorum
  • 28-03-2025, 10:17:17
    #2
    Bugun verilen akşam 5 6 dan sonra yola cikiyor. Yarın sabah dsgitim merkezine varir ama ardından subelere gecer. Genelde 2 gundur. Yarin gelecegini de sanmiyorum cunku bayram dolayisiyla cok yogun ancak siz hangi subedeyse gidip ordsn teslim alın.
  • 28-03-2025, 16:20:36
    #3
    erkancan_87 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bugun verilen akşam 5 6 dan sonra yola cikiyor. Yarın sabah dsgitim merkezine varir ama ardından subelere gecer. Genelde 2 gundur. Yarin gelecegini de sanmiyorum cunku bayram dolayisiyla cok yogun ancak siz hangi subedeyse gidip ordsn teslim alın.
    Zaten hocam kapıya getirmesini istemem de cumartesi gelse Kayseri'ye ben her türlü alirim