Bugun verilen akşam 5 6 dan sonra yola cikiyor. Yarın sabah dsgitim merkezine varir ama ardından subelere gecer. Genelde 2 gundur. Yarin gelecegini de sanmiyorum cunku bayram dolayisiyla cok yogun ancak siz hangi subedeyse gidip ordsn teslim alın.
Zaten hocam kapıya getirmesini istemem de cumartesi gelse Kayseri'ye ben her türlü alirim