Bazı sıvı soğutmalar sadece görüntüden ibaret. Ben sistemde eğer custom yapılmış ve üzerinde gerçekten düşünülmüş bir sıvı soğutma sistemi yoksa Noctua markasının kule tipi fanlarını öneriyorum.
Noctua NH-D15S kullanıyorum ve sistemim CPU ve Ram'i strese soktuğum zaman 13 dakikanın sonunda 64 dereceyi görmüştü.
Kasa fanlarının tamamı
Noctua NF-A14 PWM, egzoz fanları olarak aynı modelin endüstriyel serisi olan
Noctua NF-A14 iPPC-3000 PWM modelini kullanıyorum.
Bu şekilde bilgisayarımı oynadığım oyun ve yaptığım işler nedeniyle pek kapatamıyorum, kısaca elektrik gitmeği sürece kapanmaz.
Şuan itibariyle pc 8 gün uptime veriyor, CPU kullanım yüzdesi ortalama olarak %70 ve anlık sıcaklık değerlerim
(fanları silent modda çalıştırıyorum);