veyselislm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yüksek gibi geldi sıvı soğutmayla boşta 25 - 30 arası benim yüke girdiğinde 70 i geçmiyor.
Bana da öyle geldi, sıvı soğutmanın çalışıp çalışmadığını nasıl anlayabilirim ?