Konu
Bu ısı değeri normal mi ?
28-03-2025, 09:31:26
#16
aim_fakiri
veyselislm adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Yüksek gibi geldi sıvı soğutmayla boşta 25 - 30 arası benim yüke girdiğinde 70 i geçmiyor.
Bana da öyle geldi, sıvı soğutmanın çalışıp çalışmadığını nasıl anlayabilirim ?