• 28-03-2025, 02:32:07
    #10
    farukturgut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yani burada ne demek istiyor ben anlamadım tabloyu
  • 28-03-2025, 02:34:25
    #11
    aim_fakiri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yani burada ne demek istiyor ben anlamadım tabloyu
    Normal demek istiyor aslında. benchmark ile çok değer çıktı diye kötü yada sorun var anlamına gelmez aslında.
  • 28-03-2025, 02:35:52
    #12
    farukturgut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Normal demek istiyor aslında. benchmark ile çok değer çıktı diye kötü yada sorun var anlamına gelmez aslında.
    Sıvı soğutma mı dandik acaba diye düşündüm bilmiyorum önceki sistemimde kule tipi soğutucuyla 24 dereceydi boşta... Bunda boşta 40-50 dereceler baya şaşırttı.
  • 28-03-2025, 03:06:43
    #13
    Yüksek gibi geldi sıvı soğutmayla boşta 25 - 30 arası benim yüke girdiğinde 70 i geçmiyor.
  • 28-03-2025, 03:42:15
    #14
    Kullandığınız program max sınırları zorluyor oyunda o kadar yüksek derece görmezsiniz ek olarak sıvı soğutma var sıvı soğutma var bazı markalarda çok farkediyor.Kullandığınız işlemcide çok güçlü bir işlemci zaten ısınması normal.
  • 28-03-2025, 08:41:32
    #15
    Bu işlemciye normal hocam
  • 28-03-2025, 09:31:26
    #16
    veyselislm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yüksek gibi geldi sıvı soğutmayla boşta 25 - 30 arası benim yüke girdiğinde 70 i geçmiyor.
    Bana da öyle geldi, sıvı soğutmanın çalışıp çalışmadığını nasıl anlayabilirim ?
  • 29-03-2025, 00:35:08
    #17
    Bazı sıvı soğutmalar sadece görüntüden ibaret. Ben sistemde eğer custom yapılmış ve üzerinde gerçekten düşünülmüş bir sıvı soğutma sistemi yoksa Noctua markasının kule tipi fanlarını öneriyorum. Noctua NH-D15S kullanıyorum ve sistemim CPU ve Ram'i strese soktuğum zaman 13 dakikanın sonunda 64 dereceyi görmüştü.

    Kasa fanlarının tamamı Noctua NF-A14 PWM, egzoz fanları olarak aynı modelin endüstriyel serisi olan Noctua NF-A14 iPPC-3000 PWM modelini kullanıyorum.

    Bu şekilde bilgisayarımı oynadığım oyun ve yaptığım işler nedeniyle pek kapatamıyorum, kısaca elektrik gitmeği sürece kapanmaz.

    Şuan itibariyle pc 8 gün uptime veriyor, CPU kullanım yüzdesi ortalama olarak %70 ve anlık sıcaklık değerlerim (fanları silent modda çalıştırıyorum);