• 28-03-2025, 02:19:38
    #1


    R9 9950x3D işlemci kullanıyorum bu ısı değeri normal mi acaba ?
  • 28-03-2025, 02:20:35
    #2
    Sistem boşta ise yüksek
  • 28-03-2025, 02:21:18
    #3
    farukturgut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sistem boşta ise yüksek
    Tam yükte cpu testi yaptım. Boştaki değerler buradaki gibi
  • 28-03-2025, 02:24:51
    #4
    Normal değerler o zaman kaliteli termal macun ve iyi soğutucu kullanın. Kasa içinde ki fan yönleri önemlidir ayrıca bilginiz olsun onlarıda kontrol ederseniz daha stabil olur
  • 28-03-2025, 02:27:12
    #5
    farukturgut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Normal değerler o zaman kaliteli termal macun ve iyi soğutucu kullanın. Kasa içinde ki fan yönleri önemlidir ayrıca bilginiz olsun onlarıda kontrol ederseniz daha stabil olur
    enermax liqmaxflo 360 am5 sıvı soğutma kullanıyorum, bu işlemci için ısıları sizce normal mi bunu sormak istedim. Normalde ısı değeri 25-30 derecelere alışkındım bir önceki sistemimde... Bunda direk 40 derece görünce şaşırdım.
  • 28-03-2025, 02:27:50
    #6
    Ne yaptıysam oyunda 90 derecenin altında kalamadım. Allah sabır versin.
  • 28-03-2025, 02:28:52
    #7
    Apomen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne yaptıysam oyunda 90 derecenin altında kalamadım. Allah sabır versin.
    Nasıl yani bu hep böyle sıcak mı olacak şimdi ?
  • 28-03-2025, 02:30:57
    #8
    aim_fakiri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nasıl yani bu hep böyle sıcak mı olacak şimdi ?
    Hocam en kaliteli termal macunu kullandım. Orta sınıf kule tipi kullandım. Belki montajı yanlış yapmıştırım dedim. Çaresini bulamadım. Sıvı metal macun denemediğim kaldı.
  • 28-03-2025, 02:31:11
    #9
    aim_fakiri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    enermax liqmaxflo 360 am5 sıvı soğutma kullanıyorum, bu işlemci için ısıları sizce normal mi bunu sormak istedim. Normalde ısı değeri 25-30 derecelere alışkındım bir önceki sistemimde... Bunda direk 40 derece görünce şaşırdım.