farukturgut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Normal değerler o zaman kaliteli termal macun ve iyi soğutucu kullanın. Kasa içinde ki fan yönleri önemlidir ayrıca bilginiz olsun onlarıda kontrol ederseniz daha stabil olur
enermax liqmaxflo 360 am5 sıvı soğutma kullanıyorum, bu işlemci için ısıları sizce normal mi bunu sormak istedim. Normalde ısı değeri 25-30 derecelere alışkındım bir önceki sistemimde... Bunda direk 40 derece görünce şaşırdım.