• 26-03-2025, 20:10:43
    #10
    Kurumsal PLUS
    egebabba adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yani hayır ama aylık düzenli olarak 200-300 bin'e yakın gelirim olacak, beni korkutan bir süre sonra bu paranın kaynağının sorulması ve vergi ödemediğim için ceza verilebilmesi
    Hiçbir şey olmaz merak etme. Çok korkuyorsan birine bozdurt, dekont açıklamasına da "elden alınan borç ödemesi" geçti mi bitti gitti...
  • 26-03-2025, 20:19:34
    #11
    Bu gelir binevi sponsorluk sayılır, bunun için istisna belgesi alsam olur mu?
  • 26-03-2025, 20:45:49
    #12
    bu konuda akıl vereyim reddotpay hesabı açın ve kartını alın, atmden komisyonla çekebilir ya da sanal kart oluşturup ödemelerinizi o karttan yapabilirsiniz. Sisteme girmeyen bir şeyin hesabı sorulmaz.

    Not: Bybit card da alabilirsiniz. Fakat Türkiye'ye fiziksel kart göndermiyorlar.