Yani hayır ama aylık düzenli olarak 200-300 bin'e yakın gelirim olacak, beni korkutan bir süre sonra bu paranın kaynağının sorulması ve vergi ödemediğim için ceza verilebilmesi
Hiçbir şey olmaz merak etme. Çok korkuyorsan birine bozdurt, dekont açıklamasına da "elden alınan borç ödemesi" geçti mi bitti gitti...