İşlemci satın alacağım, itopya fiyatı 37.100tl diğeri 35.000tl (9 taksitli)
Çok makul geliyor ama ilerde sorun yaşamaktan da endişe duyuyorum, sizce ne yapmalıyım ?
itopyadan mı almalıyım satıcıdan mı ?
5
●202
- 24-03-2025, 12:16:09
- Kabul Edilen Cevap
- 1 Beğeni
-
- 24-03-2025, 12:33:23Sorun yaşamak istemiyorum.ReputeUs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İlginiz için ayrıca teşekkür ederim.
Mağaza bilindik fakat küçük esnaf... Sorun çıkarsa geri iade almak istemeyebilir vs vs....Cantuerk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Alacağım kişiyi tanımıyorum, şahıs şirketi. n11 üzerinde bir satıcı. Kendisi taksit için beni pazarama'ya yönlendirdi. Maksimum kart'a 9 taksit fikri çok hoş geldi. Peşin fiyatına böyle bir nimetten faydalanmak istiyorum ama şahıs şirketi olduğu için, küçük esnaf olduğu için dilim yanar mı diye düşünüyorum.ZINKKK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 24-03-2025, 12:36:25Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.Garantisi olduktan sonra Vatan bilgisayardan alman ile evin önündeki bakkaldan alman arasında bir fark yok.aim_fakiri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İkiside ilgilenmeyecek zaten değişim yada tamir gerektiğinde seni servise yönlendirecekler.
İlginiz için ayrıca teşekkür ederim.