ReputeUs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İtopya vazgeçilmezdir. Eğer alıpta sorun yaşarsanız İtopya üzerinden şirket sahibi ile birebir iletişim kurdurabilirim sizi hocam.
Sorun yaşamak istemiyorum. İlginiz için ayrıca teşekkür ederim.

Cantuerk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Fazla para vermeye gerek yok işlemciyi ütopya üretmiyor sonuçta. Ucuz olan yer adı bilindik güvenilir bir yerse tercih edilir yoksa aradaki fark atla deve değil ütopya’dan almak daha mantıklı.
Mağaza bilindik fakat küçük esnaf... Sorun çıkarsa geri iade almak istemeyebilir vs vs....

ZINKKK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hangisinden alırsan al garantisi olduğu sürece zaten ithalatçı firma ile muhattap olacaksın. Pazaryerlerinin bir etkisi olmuyor genellikle.
Alacağım kişiyi tanımıyorum, şahıs şirketi. n11 üzerinde bir satıcı. Kendisi taksit için beni pazarama'ya yönlendirdi. Maksimum kart'a 9 taksit fikri çok hoş geldi. Peşin fiyatına böyle bir nimetten faydalanmak istiyorum ama şahıs şirketi olduğu için, küçük esnaf olduğu için dilim yanar mı diye düşünüyorum.