• 20-03-2025, 14:10:29
    #1
    merhaba arkadaşlar ben madam coco satmıştım bir kişiye grupta aradan işte birkaç gün geçti yine almak istedi elime geçince iletişime geçtim yine kod sattım daha önce madamcoco için ticaret puanı atmıştık tekrar aynı konu üzerinden atılır mı ticaret puanı onu sormak istedim sormadan atmak istemedim kurallar bilen söylerse sevinirim
  • Kabul Edilen Cevap
    • Merhabalar,

      Yine ticari faaliyet gerçekleştirdiyseniz ticaret puanı kullanabilirsiniz herhangi bir sorun olmaz.

      İyi forumlar.
  • 20-03-2025, 14:11:56
    #2
    Bu cevap, moderatörlerimiz tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
    Qui non proficit, deficit
    Merhabalar,

    Yine ticari faaliyet gerçekleştirdiyseniz ticaret puanı kullanabilirsiniz herhangi bir sorun olmaz.

    İyi forumlar.
  • 20-03-2025, 14:14:37
    #3
    Atsa bile ticaret puanın sayısı artmayacak. Yani bir nevi gereksiz.
  • 20-03-2025, 14:15:28
    #4
    Sazlon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar,

    Yine ticari faaliyet gerçekleştirdiyseniz ticaret puanı kullanabilirsiniz herhangi bir sorun olmaz.

    İyi forumlar.
    bilgi için teşekkür ederim