merhaba arkadaşlar ben madam coco satmıştım bir kişiye grupta aradan işte birkaç gün geçti yine almak istedi elime geçince iletişime geçtim yine kod sattım daha önce madamcoco için ticaret puanı atmıştık tekrar aynı konu üzerinden atılır mı ticaret puanı onu sormak istedim sormadan atmak istemedim kurallar bilen söylerse sevinirim