• 19-03-2025, 23:49:04
    #1
    Forumda elden kripto bozum hakkında bir kaç konu gördüm, USDT karşılığında dolar olarak elden şekilde alıyorlar. Mantığı nedir? Binance üzerinden direkt bankaya çekmek varken neden elden tercih ediyorlar?
  • 19-03-2025, 23:53:28
    #2
    realking adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Forumda elden kripto bozum hakkında bir kaç konu gördüm, USDT karşılığında dolar olarak elden şekilde alıyorlar. Mantığı nedir? Binance üzerinden direkt bankaya çekmek varken neden elden tercih ediyorlar?
    1.Vergiye takılmamak için.
    2.İllegal iş yapıldığı için
    3.Para aklamak için
    4.Banka hesapları blokelidir.
    4.Kripto bozanlar para kazanmak için yapar genelde ama bozduranların çoğu üstekiler için.
  • 20-03-2025, 00:02:11
    #3
    Birkaç kez biraz para çekersin banka hesabına ama bu süreklilik kazanırsa ve miktar artarsa radara takılırsın yapışırlar yakana, bir gün maliyeden davet mektubu alırsın

    Bu yüzden elden bozum yapılıyor genel olarak belli bir komisyon oranında.

    Gerçi parayı nakit almanda %100 rahatlık sağlamaz, o parayı bankaya koyamadıktan sonra yani sisteme dahil edemedikten sonra çok bir anlamı kalmıyor, tabi yine bir şekilde hallediliyor.

    Özetle, vergiye takılmamak için bu yönteme başvuruluyor genel olarak.
  • 20-03-2025, 00:10:06
    #4
    Meraboy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Birkaç kez biraz para çekersin banka hesabına ama bu süreklilik kazanırsa ve miktar artarsa radara takılırsın yapışırlar yakana, bir gün maliyeden davet mektubu alırsın

    Bu yüzden elden bozum yapılıyor genel olarak belli bir komisyon oranında.

    Gerçi parayı nakit almanda %100 rahatlık sağlamaz, o parayı bankaya koyamadıktan sonra yani sisteme dahil edemedikten sonra çok bir anlamı kalmıyor, tabi yine bir şekilde hallediliyor.

    Özetle, vergiye takılmamak için bu yönteme başvuruluyor genel olarak.
    Kriptodan gelen paralara da mı vergi geldi hocam Ama bence para kara para değilse sorun olacağını sanmiyorum.
  • 20-03-2025, 00:22:40
    #5
    realking adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kriptodan gelen paralara da mı vergi geldi hocam Ama bence para kara para değilse sorun olacağını sanmiyorum.
    Üzerinde çalışıyorlar hala yakın zamanda resmi olarak açıklanacak. Ama kriptolara vergi gelmedi diye de milyon milyon çekmeye kalkmayın

    Normalde resmi olarak vergilendirilmediği için problem olmaması gerek, ancak ülkede her şey olabileceği için tedbirli davranmanızda yarar var.

    Adsense örneği aklınızda olsun hep. Yıllarca problem çıkmamıştı ama açıklama yaptıklarında geriye dönük inceleme başlatılmıştı ve çatır çatır binlerce kişiye ceza yağmıştı.

    Kara para aklayacak adamında amele gibi kriptodan banka hesabına aktaracağını hiç sanmıyorum
  • 20-03-2025, 00:34:22
    #6
    Meraboy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Üzerinde çalışıyorlar hala yakın zamanda resmi olarak açıklanacak. Ama kriptolara vergi gelmedi diye de milyon milyon çekmeye kalkmayın

    Normalde resmi olarak vergilendirilmediği için problem olmaması gerek, ancak ülkede her şey olabileceği için tedbirli davranmanızda yarar var.

    Adsense örneği aklınızda olsun hep. Yıllarca problem çıkmamıştı ama açıklama yaptıklarında geriye dönük inceleme başlatılmıştı ve çatır çatır binlerce kişiye ceza yağmıştı.

    Kara para aklayacak adamında amele gibi kriptodan banka hesabına aktaracağını hiç sanmıyorum
    Kripto'da tutacak milyonlarımız olmadığı için sıkıntı yok. Teşekkürler hocam vaktini ayırdığın için, hayırlı geceler dilerim.