Kripto bozum mantığı nedir?
5
●350
- 19-03-2025, 23:53:281.Vergiye takılmamak için.realking adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2.İllegal iş yapıldığı için
3.Para aklamak için
4.Banka hesapları blokelidir.
4.Kripto bozanlar para kazanmak için yapar genelde ama bozduranların çoğu üstekiler için. - 20-03-2025, 00:02:11Birkaç kez biraz para çekersin banka hesabına ama bu süreklilik kazanırsa ve miktar artarsa radara takılırsın yapışırlar yakana, bir gün maliyeden davet mektubu alırsın

Bu yüzden elden bozum yapılıyor genel olarak belli bir komisyon oranında.
Gerçi parayı nakit almanda %100 rahatlık sağlamaz, o parayı bankaya koyamadıktan sonra yani sisteme dahil edemedikten sonra çok bir anlamı kalmıyor, tabi yine bir şekilde hallediliyor.
Özetle, vergiye takılmamak için bu yönteme başvuruluyor genel olarak. - 20-03-2025, 00:10:06Kriptodan gelen paralara da mı vergi geldi hocamMeraboy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ama bence para kara para değilse sorun olacağını sanmiyorum.
- 20-03-2025, 00:22:40Üzerinde çalışıyorlar hala yakın zamanda resmi olarak açıklanacak. Ama kriptolara vergi gelmedi diye de milyon milyon çekmeye kalkmayınrealking adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Normalde resmi olarak vergilendirilmediği için problem olmaması gerek, ancak ülkede her şey olabileceği için tedbirli davranmanızda yarar var.
Adsense örneği aklınızda olsun hep. Yıllarca problem çıkmamıştı ama açıklama yaptıklarında geriye dönük inceleme başlatılmıştı ve çatır çatır binlerce kişiye ceza yağmıştı.
Kara para aklayacak adamında amele gibi kriptodan banka hesabına aktaracağını hiç sanmıyorum
- 20-03-2025, 00:34:22Kripto'da tutacak milyonlarımız olmadığı için sıkıntı yok. Teşekkürler hocam vaktini ayırdığın için, hayırlı geceler dilerim.Meraboy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Ama bence para kara para değilse sorun olacağını sanmiyorum.