Birkaç kez biraz para çekersin banka hesabına ama bu süreklilik kazanırsa ve miktar artarsa radara takılırsın yapışırlar yakana, bir gün maliyeden davet mektubu alırsın
Bu yüzden elden bozum yapılıyor genel olarak belli bir komisyon oranında.
Gerçi parayı nakit almanda %100 rahatlık sağlamaz, o parayı bankaya koyamadıktan sonra yani sisteme dahil edemedikten sonra çok bir anlamı kalmıyor, tabi yine bir şekilde hallediliyor.
Özetle, vergiye takılmamak için bu yönteme başvuruluyor genel olarak.