Forumda elden kripto bozum hakkında bir kaç konu gördüm, USDT karşılığında dolar olarak elden şekilde alıyorlar. Mantığı nedir? Binance üzerinden direkt bankaya çekmek varken neden elden tercih ediyorlar?