realking adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Forumda elden kripto bozum hakkında bir kaç konu gördüm, USDT karşılığında dolar olarak elden şekilde alıyorlar. Mantığı nedir? Binance üzerinden direkt bankaya çekmek varken neden elden tercih ediyorlar?
1.Vergiye takılmamak için.
2.İllegal iş yapıldığı için
3.Para aklamak için
4.Banka hesapları blokelidir.
4.Kripto bozanlar para kazanmak için yapar genelde ama bozduranların çoğu üstekiler için.