• 18-03-2025, 05:22:36
    #1
    Hocalarım acil yardım evimiz siteli apartman dairesinin son katında. Ev 2 balkonlu ön balkonda şükür ses yok balkon giderini yarın kontrol edicem vs. Ön balkon ve arka balkon 2. Balkon vs CAM BALKONLU OLMASINA RAĞMEN NASIL ARKA BALKONA FARE GİRMİŞ ŞAŞTIM KALDIM.

    RAMAZAN AYI DOLAYISIYLA UYUMUYORDUM SAHURA KADAR TAKILIYOM VS AİLEMİ SAHURA BEN KALDIRIRIM GENELDE VS.

    BENİM ODAM İLE ARKA BALKON DUVARI YAN YANA HIŞIRTI SESLERİ GELİYORDU. EVDEKİLERE ANLATTIM
    SON KAT KUŞ FİLANDİR DİYORDULAR.

    Lakin bu sabah bi uyandım bizimkiler balkon temizliği yaparken fare pisliği görmüşler vs direk temizledik gıda dolabı balkondaydı içini vs boşalttık yiyebileceği şeyleri kaldırdık ki gelemesin die.

    BEN SU GİDERİNİN ÜSTÜNE TAHTA PARÇASI BIRAKIP AĞIR EŞYALAR VS BIRAKMIŞTIM DELİKTEN BİŞEY CIKMASIN DİE VS.

    AZ ÖNCE BİR KONTROL EDİYİM DEDİM SESSİZ DİNLEDIM HIŞIRTI VARDI BİZİMKİLERİ ÇAĞIRDIM DEDİM SES VAR SANIRIM FARE HALEN BALKONDA VEYA DELİKTEN BALKONA GELMEYE ÇALIŞIYOR GİBİSİNDEN.

    20 YIL ESKİ BİR APARTMANDA KALDIK ARA KAT VE MAHALLE ORTAMI FARE VS GÖRMEDİM.

    YENİ 2 - 3 AYDIR TAŞINDIĞIMIZ DAIREDE BU DURUM BENİ KORKUTUYOR SİZCE NE GİBİ ÖNLEMLER ALABİLİRİM.

    BİNADA KEDİ ÇOK O FARE BİR BENİ BULDU : (

    FAREDEN KORKMUYORUM MİDE BULANDIRICI ÜSTELİK RAMAZAN AYI MİSAFİRLER GELİCEK ARKA BALKONU AÇARLARSA KÜÇÜK BEBELER BİLMEDEN FARE KİM BİLİR İÇERİ BİLE GİREBİLİR.

    Lütfen goygoy olsun die konuyu açmadım bilgili hocalar tüyo verirse kısa sürede çözüm bulmak için konu açtım. Biliyorum burası iş ortamı lakin arada bazen bu tarz konular olabiliyormuş r10 aile ortamı sormak istedim 🙏
  • 18-03-2025, 05:27:48
    #2
    Boruda sıkışıp kalacağına tuzak kurup alıp dışarıya atmanız daha uygun olacaktır hocam.
  • 18-03-2025, 05:28:00
    #3
    Fare kapanı kullanabilirsiniz yada bir tecrübe aktarayım, farenin konumunu net kestirirseniz el süpürgesinin tersi ile bir iki vuruş yeterli olacaktır.
  • 18-03-2025, 05:36:00
    #4
    luannn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Boruda sıkışıp kalacağına tuzak kurup alıp dışarıya atmanız daha uygun olacaktır hocam.
    Hocam muhakkat gün içerisinde dediğinizi yapıcam detaylı kontrol edicem delige poşet kurmuştuk üstüne de bir tahta parke parçası gibi lakin balkonda bir kova fındık vs vardı abur cubur poşeti vs ve de temel gıda tobalar halinde gıda dolabinda vs fakat bulgur torbasını minicik delmişti yemeye gelmiştir bulamayınca arıyor sanırım yada sıkışıp kalmışta olabilir gündüz gün içerisinde kesin bir çözüm bulmam gerekiyor değerli yorumunuz için teşekkür ederim. Tuaf geliyor ilk kez karsılaşıyorum bu durumla 🙏
  • 18-03-2025, 05:37:49
    #5
    DogukanX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Fare kapanı kullanabilirsiniz yada bir tecrübe aktarayım, farenin konumunu net kestirirseniz el süpürgesinin tersi ile bir iki vuruş yeterli olacaktır.
    Hocam kapan mantıklı geldi de süpürge olayını anlamadım çalıştırıp gider deliğine mi vurmam gerekiyor.
  • 18-03-2025, 05:40:41
    #6
    Hocam ilaç gibi gelir;

  • 18-03-2025, 05:45:11
    #7
    ahmetoyuncu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam muhakkat gün içerisinde dediğinizi yapıcam detaylı kontrol edicem delige poşet kurmuştuk üstüne de bir tahta parke parçası gibi lakin balkonda bir kova fındık vs vardı abur cubur poşeti vs ve de temel gıda tobalar halinde gıda dolabinda vs fakat bulgur torbasını minicik delmişti yemeye gelmiştir bulamayınca arıyor sanırım yada sıkışıp kalmışta olabilir gündüz gün içerisinde kesin bir çözüm bulmam gerekiyor değerli yorumunuz için teşekkür ederim. Tuaf geliyor ilk kez karsılaşıyorum bu durumla 🙏
    Deliğin ağzını kapatmak yerine açık bırakın, başka bir yere gidemeyeceğinden emin olun uzak bir noktaya yem bırakın balkondaysa kapıyı açıp hızlıca deliği kapatırsanız yakalayıp dışarıya atabilirsiniz ya da arkadaşların dediği yöntemlerle etkisiz hale getirebilirsiniz.
  • 18-03-2025, 05:46:05
    #8
    kozmikkreatif adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam ilaç gibi gelir;

    Hocam wallahi kısa vadeli yakalarsam anlık çözüm o gibi kesin gözüküyor da lakin şimdi hayvan sever birileri çıkar die bisi de yazamamıştım sanirim yakalarsam terliği yicek bayıltıp balkondan atcam miniği. Kesin eminim minik olduğuna dışkısı ve minik delişinden beliydi 20 adet fazla dışkı birakmıştı ufaktı analiz ettim saat erken şuan güneş doğduğu gibi pusudayım ya terlik (son çare) yada elektrik süpürgesi gider deliğine tutucam yada fare kapanı lezziz el değmeden eldivenle kaşar peynir birakcam benim amacım kısa anlık çözüm hani gitsin walla başıma durduk yere iş açtım. Bizimkiler fareyi bile benim yüzümden olduğunu neden son kat daire diyorlar fare sayesinde gerildik 😀 wallahi sinirden gülüyorum minicik bişi uykumu kaçırıyor.
  • 18-03-2025, 05:47:42
    #9
    ahmetoyuncu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam kapan mantıklı geldi de süpürge olayını anlamadım çalıştırıp gider deliğine mi vurmam gerekiyor.
    Bundan bahsediyorum hocam