Hocalarım acil yardım evimiz siteli apartman dairesinin son katında. Ev 2 balkonlu ön balkonda şükür ses yok balkon giderini yarın kontrol edicem vs. Ön balkon ve arka balkon 2. Balkon vs CAM BALKONLU OLMASINA RAĞMEN NASIL ARKA BALKONA FARE GİRMİŞ ŞAŞTIM KALDIM.

RAMAZAN AYI DOLAYISIYLA UYUMUYORDUM SAHURA KADAR TAKILIYOM VS AİLEMİ SAHURA BEN KALDIRIRIM GENELDE VS.

BENİM ODAM İLE ARKA BALKON DUVARI YAN YANA HIŞIRTI SESLERİ GELİYORDU. EVDEKİLERE ANLATTIM
SON KAT KUŞ FİLANDİR DİYORDULAR.

Lakin bu sabah bi uyandım bizimkiler balkon temizliği yaparken fare pisliği görmüşler vs direk temizledik gıda dolabı balkondaydı içini vs boşalttık yiyebileceği şeyleri kaldırdık ki gelemesin die.

BEN SU GİDERİNİN ÜSTÜNE TAHTA PARÇASI BIRAKIP AĞIR EŞYALAR VS BIRAKMIŞTIM DELİKTEN BİŞEY CIKMASIN DİE VS.

AZ ÖNCE BİR KONTROL EDİYİM DEDİM SESSİZ DİNLEDIM HIŞIRTI VARDI BİZİMKİLERİ ÇAĞIRDIM DEDİM SES VAR SANIRIM FARE HALEN BALKONDA VEYA DELİKTEN BALKONA GELMEYE ÇALIŞIYOR GİBİSİNDEN.

20 YIL ESKİ BİR APARTMANDA KALDIK ARA KAT VE MAHALLE ORTAMI FARE VS GÖRMEDİM.

YENİ 2 - 3 AYDIR TAŞINDIĞIMIZ DAIREDE BU DURUM BENİ KORKUTUYOR SİZCE NE GİBİ ÖNLEMLER ALABİLİRİM.

BİNADA KEDİ ÇOK O FARE BİR BENİ BULDU : (

FAREDEN KORKMUYORUM MİDE BULANDIRICI ÜSTELİK RAMAZAN AYI MİSAFİRLER GELİCEK ARKA BALKONU AÇARLARSA KÜÇÜK BEBELER BİLMEDEN FARE KİM BİLİR İÇERİ BİLE GİREBİLİR.

Lütfen goygoy olsun die konuyu açmadım bilgili hocalar tüyo verirse kısa sürede çözüm bulmak için konu açtım. Biliyorum burası iş ortamı lakin arada bazen bu tarz konular olabiliyormuş r10 aile ortamı sormak istedim 🙏