• 17-03-2025, 12:33:02
    #1
    Herkese iyi forumlar arkadaşlar. Monster abra a7 V7.1 64 gb ram (görseldeki ürün sanırım çoğu özellik aynı) 40 bin tl ye alıyorum. Ürünün kendi fotoğraflarını da ekledim. Sizce eder mi? Çalışırında hiçbir sorun yok. Kozmetik 6/10 falan bence. Kırığı döküğü yok ama lekeler ve çizik var biraz. Alırsam ne kadara satarım? İkinci el piyasası nasıl? Mantıklı bi ticaret mi? Fikir verebilir misiniz?




  • 17-03-2025, 12:34:38
    #2
    Severek kullanıyorum
  • 17-03-2025, 12:39:41
    #3
    monster candır
  • 17-03-2025, 12:44:17
    #4
    Monster ekran menteşeleri en kronik laptop abra serisi monsterin en alt versiyonu asla 40k vermem, alırsanız 40k ya bile satamazsınız.

    al sat için uygun bir laptop değil msi bakın derdiniz olmasın en azından 4 farklı monster kullandım artık illallah ettim
  • 17-03-2025, 12:46:46
    #5
    Hocam ben sana sorayım 40 bin tl ikinci el ürüne verilir mi ? Madem bu kadar bütce ayırdın çık biraz daha al sıfır kafan rahat olsun zaten indirimlerde o cihazı 45-50 bin tl ye sıfır olarak alırsın yani çok lüzumsuz bir ticaret olur 40 bin tl ikinci el ve içine toz toprak girmiş cihaza verilmez. 3-5 kuruş için değmez. Çiziği felan geciyorum cizik olmasaydı bile alınmaz 3-5 daha koyarsın sıfır alırsın.
  • 17-03-2025, 12:50:13
    #6
    Hocam düşünürseniz tertemiz cihazı size 50k bırakırım
    https://app.hb.biz/vsI6iHYy7KY3
    Güncel fiyatı ve aldığım satıcıdan bakabilirsiniz özelliklerine
  • 17-03-2025, 12:50:14
    #7
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    piyasa cok zayıf hocam o rakamlara size satanda sizde satamassınız o labtoba en fazla 30 bin tl verirler oda müşterisi ne zaman cıkar mantıklı değil yani al sat için
  • 17-03-2025, 12:57:01
    #8
    PHP - WORDPRESS - YAZILIM
    Malesef cihaz bende var yüzüm gülmedi, sürekli menteşe ekran ve bitmek bilmeyen sorunlar… şu markayı seviyorum lakin mutsuz ettiği gerçeğini değiştirmiyor.
  • 17-03-2025, 14:39:38
    #9
    waldo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Herkese iyi forumlar arkadaşlar. Monster abra a7 V7.1 64 gb ram (görseldeki ürün sanırım çoğu özellik aynı) 40 bin tl ye alıyorum. Ürünün kendi fotoğraflarını da ekledim. Sizce eder mi? Çalışırında hiçbir sorun yok. Kozmetik 6/10 falan bence. Kırığı döküğü yok ama lekeler ve çizik var biraz. Alırsam ne kadara satarım? İkinci el piyasası nasıl? Mantıklı bi ticaret mi? Fikir verebilir misiniz?




    Onun yerine baska bir cihaz alin pisman olursunuz bunu alirsaniz