Herkese iyi forumlar arkadaşlar. Monster abra a7 V7.1 64 gb ram (görseldeki ürün sanırım çoğu özellik aynı) 40 bin tl ye alıyorum. Ürünün kendi fotoğraflarını da ekledim. Sizce eder mi? Çalışırında hiçbir sorun yok. Kozmetik 6/10 falan bence. Kırığı döküğü yok ama lekeler ve çizik var biraz. Alırsam ne kadara satarım? İkinci el piyasası nasıl? Mantıklı bi ticaret mi? Fikir verebilir misiniz?