Arkadaşlar ilk defa macbook kullanmaya başladım. Mobil ağımı paylaşır her yerde kullanırım dedim ama telefondan paylaşımı açınca çok hızlı bir şekilde interneti sömürüyor. 15inde 10 dakikada 30 gb sömürdü. bu günde 5 dk da 8 gb çekti hızlıca. evde wifi ile de kullanıyorum bu kadar kullanım yapmıyor türkcell i aradım biz sadece data harcamasını görebiliriz detay görmeyiz dedi. şimdi "Etknlik monitörü" nden bakıyorum Alınan veri 69,95GB (bunun 38 kadarı Türkcellden diğer kısmı Sabit Wifi den) ki wifi ile indirme, sosyal medyada video izleme vs. işleri yaptım yani asıl veri çekmesi gereken yer wifi olması gerek. Etkinlik monitöründe detaylar kısmında en çok veri harcayan mDNSResponder görünüyor oda 8-10mb kadar.
Sorun mu var yoksa macbookun normali mi bu anlamadım. eğer bu kadar internet söürecekse ne ben buna net dayandırabilirim ne de işime yarar
Mac in aşırı internet kullanması normal mi ?
4
●122
- 17-03-2025, 11:14:03
- 17-03-2025, 11:48:00hocam 10 dakikada 30 gb çok fazla bendede macbook air m2 vardı böyle bir sorun yaşamadım farklı bir şey olabilirmi macbook içerisindeki kullandığınız uygulamalardan vb.
- 17-03-2025, 13:49:46hocam ilginç şekilde mobiden bağlanınca oluyorKSMedia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
wifi ile başlanınca sorun yok hocam mobili hotspot ilepaylaşınca oluyor ilginç şekilde mesela sabah 10dan beri wifi ile kullanıyorum 4-5 gb kullandı.turkcell ile bağlanınca anlık sömürüyor.Yahya911 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
uygulamayı birisi daha öenrdi sanırım tek sçenek o kalıyor ama çok saçma hocam wifi ile youtube hd video izledim face-ig arası dolaştım felan ama hotspot ile bağlanınca anlık sömürüyor. normal gibi gelmedi. türkcell e şikayet kaydı açtım ama onlarda kullanmışsınız yapacak bişey yok şeklince cevap yazdıRepax adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle