Arkadaşlar ilk defa macbook kullanmaya başladım. Mobil ağımı paylaşır her yerde kullanırım dedim ama telefondan paylaşımı açınca çok hızlı bir şekilde interneti sömürüyor. 15inde 10 dakikada 30 gb sömürdü. bu günde 5 dk da 8 gb çekti hızlıca. evde wifi ile de kullanıyorum bu kadar kullanım yapmıyor türkcell i aradım biz sadece data harcamasını görebiliriz detay görmeyiz dedi. şimdi "Etknlik monitörü" nden bakıyorum Alınan veri 69,95GB (bunun 38 kadarı Türkcellden diğer kısmı Sabit Wifi den) ki wifi ile indirme, sosyal medyada video izleme vs. işleri yaptım yani asıl veri çekmesi gereken yer wifi olması gerek. Etkinlik monitöründe detaylar kısmında en çok veri harcayan mDNSResponder görünüyor oda 8-10mb kadar.
Sorun mu var yoksa macbookun normali mi bu anlamadım. eğer bu kadar internet söürecekse ne ben buna net dayandırabilirim ne de işime yarar