• 16-03-2025, 21:32:06
    #1
    Merhaba çizim için tablet alacağım ne önerirsiniz? Önceliğim Apple ancak fiyat performans için başka seçenekleri de değerlendirebilirim.
  • 16-03-2025, 21:39:30
    #2
    Ben çizim yapmıyorum ama iPad Air müthiş bir şey !

    Her gün açık bırakıyorum. Şarjı da iyi, 3-4 ya da 2-3 günde bir şarj ediyorum.

    İsterseniz arkasına seçtiğiniz bir isim de yazdırabiliyorsunuz, Apple.com’dan alınca. İadede sorun olmuyor.
  • 16-03-2025, 21:41:01
    #3
    Üyeliği durduruldu
    hocam huawei matepad kağıt ekran var snrm o güzel diye biliyorum fakat bütçe varsa tabiki ipad pro ben alacaktım fakat laptop aldım