Konu
Tablet alacağım
16-03-2025, 21:39:30
#2
Tubefavorites
Ben çizim yapmıyorum ama iPad Air müthiş bir şey !
Her gün açık bırakıyorum. Şarjı da iyi, 3-4 ya da 2-3 günde bir şarj ediyorum.
İsterseniz arkasına seçtiğiniz bir isim de yazdırabiliyorsunuz, Apple.comdan alınca. İadede sorun olmuyor.