• 16-03-2025, 21:07:04
    #1
    Üniversite öğrencisiyim bu sene 18 oldum diye mi bu oldu? Şuan ne yapmam gerekiyor acaba?

  • 16-03-2025, 21:09:46
    #2
    Öğrenci belgesini askerlik şubesine götür erteliyorlar
  • 16-03-2025, 21:10:35
    #3
    Askerlik şubesine gidip yoklama yaptıracaksınız isterseniz tecil ettirebilirsiniz 2030-2031e kadar.
  • 16-03-2025, 21:27:01
    #4
    Üniversite öğrenci işlerinin yapması lazımdı aslında. Ya öğrenci işlerine gidip söyleyin ya da askerlik şubesine gidin.
  • 16-03-2025, 21:31:04
    #5
    Bende yeni gittim geldim aklına çok soru takılacak sadece şunu söyleyim sana 9Ay 15Gün sonra saat 09:00 ile 17.00 arası askeriyeye teslim olacaksın gitmek istemiyorsan e devletten uzatabiliyorsun yanlışlıkla 1 yıl uzatmıştım ben okumadım halde geri iptal ettim