Bende yeni gittim geldim aklına çok soru takılacak sadece şunu söyleyim sana 9Ay 15Gün sonra saat 09:00 ile 17.00 arası askeriyeye teslim olacaksın gitmek istemiyorsan e devletten uzatabiliyorsun yanlışlıkla 1 yıl uzatmıştım ben okumadım halde geri iptal ettim