• 12-03-2025, 20:25:03
    #19
    cetin61 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    https://www.r10.net/off-topic/375106...landirici.html
    buradaki iban ve numaraları da verin daha kolay bulunur belki
    Lawliet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Keşke az araştırsaydınız. Şu konuyu açmaya girene kadar forumda bi aratsaydınız görürdünüz. Numarası bile aynı düşüncesiz itin.

    hocam allah için işimiz gücümüz kalmadı 75 tl beni dolandırılarmı dıye dusunup onumu arastırsaydım r10 profılı ıstedım ısme dıkkat edemedım yoğundum 75 tl oldugu ıcınde cok ustune dusmedım kım ne yapar 75 tl yı yanı 1 paket sıgara bıle etmez
  • 12-03-2025, 20:27:17
    #20
    23 gündür değil ,4-5 yıldır üyeyim arkadaş ben geldiğim ilk günden beri insanları dolandırıyor 🤷🏻*♂️bir de seyit vardı 🤣Geçmiş olsun

    DorukSencer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    küçük bir mevla lakin 23 gündür çözümünü bulamamışlar birde biz deneyelim bulabilcezmi bakalım
  • 12-03-2025, 20:28:28
    #21
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    23 gündür değil ,4-5 yıldır üyeyim arkadaş ben geldiğim ilk günden beri insanları dolandırıyor 🤷🏻*♂️bir de seyit vardı 🤣Geçmiş olsun
    Seyyit içeride. Bu iti de yanına göndereceğiz inşallah.
  • 12-03-2025, 20:38:52
    #22
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Murat aydın vardı içeriye girmişti sanırım. Haber sitelerine kadar çıkmıştı. En son 34 yıl aldı diye okudum. Sonra seyit şimdi de düşünceli. Sonları hüsran oluyor ama halen devam ediyorlar. Mustafa ise ayrı dünya ufacık rakamlar peşinde. Herkes şikayetçi olsa bu adam af olmadığı sürece içeriden çıkamaz. Firar takılıyor olabilir. Ama forumda nerdeyse her gün adı geçiyor halen d*landırılmak tuhaf
  • 12-03-2025, 20:40:50
    #23




    Bu adam hala dolandiricilik peşindemi....
  • 12-03-2025, 20:50:01
    #24
    Winman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Murat aydın vardı içeriye girmişti sanırım. Haber sitelerine kadar çıkmıştı. En son 34 yıl aldı diye okudum. Sonra seyit şimdi de düşünceli. Sonları hüsran oluyor ama halen devam ediyorlar. Mustafa ise ayrı dünya ufacık rakamlar peşinde. Herkes şikayetçi olsa bu adam af olmadığı sürece içeriden çıkamaz. Firar takılıyor olabilir. Ama forumda nerdeyse her gün adı geçiyor halen d*landırılmak tuhaf
    Hocam bir de @Ben; nickli Cihat Aydın var olmayan bebeğini öldüren, https://www.r10.net/off-topic/433602...dikkatine.html

    Bence Düşünceli'den bile daha aşağılık kim varsa tüm listedekilerden aşağılık derim.
  • 12-03-2025, 21:07:29
    #25
    DorukSencer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam allah için işimiz gücümüz kalmadı 75 tl beni dolandırılarmı dıye dusunup onumu arastırsaydım r10 profılı ıstedım ısme dıkkat edemedım yoğundum 75 tl oldugu ıcınde cok ustune dusmedım kım ne yapar 75 tl yı yanı 1 paket sıgara bıle etmez
    Sizden ricamdır;

    Ya düşünceli yada seyit in olayıydı bu: Babası dolandırılan kişiler ile iletişime geçip ödemeyi yapiyordu davayı geri çektiriyordu. Bu seyitin de olayı olabilir düşüncelinin de.. Sizi de ararlarsa uzlaşma için lütfen kabul etmeyin.
  • 13-03-2025, 01:18:34
    #26




    Artık bu arkadaşa bu GIF fena gidiyor be! Cidden... Yemeyin arkadaşlar, biraz araştırın...da..... Ne bu acele falan, acele bile olsa zaman kazanamıyorsanız salın bir şekil de erteleyin Dünya'nın sonu değil. Acele ile iş olmaz millet, harbiden bak. Gerek yok. Önce araştırma, araştırma, araştırma.....
  • 13-03-2025, 13:44:44
    #27
    benide dolandırdı 250TL